Savannah fyllde 2 år

Vår lilla trollunge fyllde 2 år i lördags fast vi hade kalas idag (söndag) Det kom folk i stort sett från klockan 15 fram till 19.30. Savannah förstod inget av vad som hände, varför fick hon så mycket presenter. Hon fick 2 nya bejsor (bejsan för en) , en av Pian och Jussa och den andra av Anka som hon kallar sina dockor. Dom gillar hon, hon bäddar ner som, matar, kollar om don har kissat eller bajsat och har dom det (enligt henne) så säger hon usss! Sen fick hon en jätte fin barbie docka av Linnea och Jonte. Bakbord, kavel och formar av Annika och Tomas, kläder av Sanna, My little pony (2 st) med tillbehör av Linda och Petra med familjer, pengar, ritblock av Tanos och pengar av morsan, av oss fick hon Pippis "Villa Villerkulla"  och dockor till det. Av Maria och Sussi fick hon en bondegård. Hoppas jag inte glömt någon nu, då får ni säga till

Rasmus fick oxå en del presenter han med :) Först var han så sur över att det var Savannah som fyllde år, inte han. Så han tyckte inte att hon skulle få ha kalas eller få några presenter alls- Men idag så har han hjälpt till att sätta upp ballonger och cerpentiner och väntade sååå på att gästerna skulle komma så han skulle få börja fika :)

Vi har sjungit och blåst ljusen, videofilmat och fotat. Lägger in lite bilder imorgon, orkar inte börja tjaffsa ikväll. Jo hon är med på family. se. På två ställen tom, Danne hade sattit in en och jag en utan att säga till varann. Sen smög vi och vaktade sidan hela dan idag tills det kom in och överrqskade varann :) Fast länge tog det innan annonsen kom in, jag var på eftermiddan igår och Danne hade visst varit lite senare. Men idag vid 10 dök dom upp först.

Ha det gött

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh, det låter som att det varit en väldigt trevlig dag. Jag ber om ursäkt för att jag inte kunde komma, men jobbplikten kallade på mig. Fick stå och le hela kvällen samt trixa med olika korvmenyer. :P Hade gärna velat följa med och Gratta Stumpan! :) Kram

2007-10-29 @ 15:22:20
URL: http://iohannaa.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0