Vad har jag gjort idag?

Sitter och försöker fundera om jag gjort nått nyttigit idag! Känner mig idag igen rätt sliten, har börjat få ont i örat med. Snart har jag ont i allt som sitter från bröstet och upp! Envis förkylning det här. På dagen gjorde jag nog inget spec, Rasmus har varit hemma, han hade diarré igår men inget mer. Han spydde inte, han käkade litegrann och det hölls men bajjade löst några gånger.

Har haft en massa främmande förstås, umgåtts och druckit kaffe :) Sen har det varit det vanliga, handlat, dammsugit och lagat mat. Fast idag lagade Danne maten medans jag dammsög och plockade undan, tror nog ordningen var den igår med :) Upptäckte att Danne gör mycket godare köttfärssås än jag så det ska han få göra i fortsättningen.

Ikväll har jag städat lite i källaren. Det var en uppsjö av hår, man kunde gjort en hel del nya djur av det som jag dammsög upp. Jonathan har hotat med att dammsuga sovrummet här nere idag. Dennis tog datarummet igår. Så får se då om det blir allvar av det hotet.

Sitter nu och väntar på att få komma i bastun. Dennis badar nu efter att jag klippt honom. Mamma får inte komma med nå mer, dumma barn! Nä skoja bara, förstår att en 17 åring inte vill ha morsan i bastun, bland dom sista gångerna jag fick vara med så såg man att de tyckte det var liiiite obekvämt. Och det e inte så länge sedan vi badade alla bastu tillsammans.

Imorgon har vi planeringsdag från 12, ska bli kul. Torsdag ska vi på kurs i Luleå, blir ännu roligare.

Oki doki folks, natti natti så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Pian

Fattar inte att man kan tycka att det är kul med planeringsdagar och kurs....!!???

2007-10-10 @ 07:28:04
Postat av: Anna

Pia
Det e ju alltid kul med sånt, man blir lite uppräschad i hjärnan och det kanske ploppar till med nån idé rent av :)

2007-10-10 @ 17:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0