Varit med i TV!!!

Måste bara säga innan jag tar min eftermiddagslur, idag har jag blivit intervjuav av tv norrbotten :) Dom ringde igår och frågade om jag har lust att ställa upp. Det är så att 2002 efter folkomröstningen så var jag och handlade en dag på Prix, när jag kommer ut så står tv 4 norrbotten där. Dom frågade om hur jag röstat och vad jag tycker om att Vestman nu skall avgå när det blev nej till på gränsen. Igår ringde dom alltså och vill göra en uppföljning så här 5 år efteråt.

I samma veva jag tackat JA så började jag undra vad fan jag nu gett mig in på. Det gnagde i mig lite då och då under dagen. Men som tur var så var vi på föreläsning med Mia Törnblom (självkänndedom var ämnet) i Luleå igår, skit rolig och väldigt duktig som föreläsare. Hon verkligen bjöd på sig själv, drog med sig publiken, ja vi hade skit kul. Henne borde alla se. Nåväl hon sa att gör man ett misslyckande nån gång så ska man försöka göra det till nått som blir en rolig grej istället, mycket lättare att ta och man kommer över det betydligt fortare. Sagt och gjort, tänkte, om jag nu gör bort mig helt och hållet så får jag göra en rolig historia av det istället :)

Nä nu ska jag o vila lite, CU later

Kommentarer
Postat av: Irina

Åh jag vill oxå se Mia Törnblom live!!! :)
Häftigt o va med i TV hoppas du bandade in det!!! :)

2007-10-12 @ 18:25:27
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Tösen

Hej svelin!

Ska du vara med i regionala nyheterna eller dom som kan ses över hela landet? hade varit kul om vi kunde se det här nere.
Kollade på nyheterna som var för ett tag sen (ikväll,fredag) men du var ej med... Rolig grej iallafall! Tufft och modigt gjort av dig!
Ha en bra kväll!

2007-10-12 @ 21:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0