Håret, ormen och IKEA

 
Ja då har jag tagit ut bilderna från mobben. Ni får ursäkta bildkvaliten, varenda foto hittills är taget med min mobil. Jag har en tjusig digital kamera men den är aldrig laddad osv osv. Så nu har jag bestämt att jag ska köpa en sån där liten en som ryms i min väska. Jag fotar mycket mer nu och vår digital kamera är en halv system kamera (el vad det nu heter) o den är så stor. Lägger in som miniatyrer eftersom det e så mycket bilder.

Men nu till bilderna när jag tar bort mitt älskade hår :(

           

Innan vi börjar, buhää, saknar mitt hår.....              
Sen är man så krullig är man när allt e borta :)  
Sista bilden, kammad och fin :D

Ni kan alrig tro vilken otrolig afro man har, riktigt sånt som färgade hade på 70 talet. När man tar på det så riktigt studsar det tillbaka. Helt coolt.

Ingegärd
Vi har skaffat oss ett nytt kramdjur, en boa vid namn Ingegärd :) Den hette Slangen tror jag men jag tyckte Ingegärd var bättre och då håller jag kolla på var den kom ifrån. Maja hade köpt den till Kim men den e litegranna slingrig och kramig av sig så de gav den till oss. Majas mor heter Ingegärd :)

           

Här kramas Ingegärd och Danne för allra första gången *lööv at first sight*

IKEA
Ang köks fronten finns väl inte så mycket mer att rapportera än vad jag gjort på dan. Men vad jag upptäckte i eftermiddag var att Danne faktiskt målat taket första varvet!!! :) Sånt blir ju lite pilligare när man måste vara rädd om inredning och golv, så då slipper vi tänka på det sen. Så han ligger inte på latsidan den gode Daniel, det går framåt i renoveringen trotts att vi inte ens rivit färdigt än. Så har ser det ut när man köper från IKEA

        

Beskrivningen i ena handen, skruva, läsa, kolla om nått blev över :)

Jo idag fick vi förfrågan om Rasmus och Hera vill vara med att göra reklam för Rym fastigheter. De behövde ett barn i 4-5 års åldern och en trevlig hund. Annikas granne som de hade pratat med kom på att jag har ju det. Och naturligtvis skulle det ju vara kul att få se sonen i reklam. Vi skulle skicka in bilder på honom och Hera så nu har jag gjort det. Får se då om de hör av sig. Men nu avslutar jag med en liten pussbild på moster Pian och Savannah.




Ha det gott och natti natti

Kommentarer
Postat av: Tommyiqra

Looks good! Many thanks, Thanks much!

2009-03-25 @ 10:16:46
URL: http://tommyiqra.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0