Måste bara få säga...

innan jag går o lägger mig. Hörde ni ÅSKAN?? Vid 24 började det att mullra men inte trodde jag det kunde va åska, i Oktober! Jag var ut och rökte vid 00.30 och då kom det riktiga monster blixtar och en hel del muller. Men för en som älskar åska så var det himla snabbt över. Men jag hörde iallafall :D

Vi har skruvat ihop köpmansdisken idag, imorgon skulle Danne ringa elaren så han kommer och fixar så vi får ihop köksön.  Jo jag har lite bilder på hur långt toan e på väg osv. Men det känns rätt sent attt slänga in dom nu så jag gör nog det imorgon.

Annars har vi haft en rätt mysig dag med mat på stan med hela familjen, ja Dennis är hos Gärre så han var inte med :( men alla andra. Träffade Mari, hon är på G nu, i natt blir dom nog föräldrar, roligt. Blir lite avis på dom, det är rätt mysigt med småingar ändå.

Ha det gött och natti natti


Kommentarer
Postat av: Eira

Men du... mera valpbilder!!! *ler*

2007-10-03 @ 07:06:56
Postat av: Pian

Jo, nog hörde vi åskan alltid,ute på Hanhinkari dundrade som bara den......tur att hade lyckats ta oss iland!!

2007-10-03 @ 08:10:36
Postat av: Pian igen.....

men du....var är alla bilder du skulle sätta in????

2007-10-03 @ 08:12:12
Postat av: Eira

...ja, här sitter jag och väntar....*flin*

2007-10-04 @ 19:31:27
Postat av: Anna

Eira
Kollar Heroes, lovar att gå ner o fota dom efteråt och sätta in direkt :)

2007-10-04 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0