Mitt i middagen


Idag har hela förmiddagen gått åt till at få bort mina dreads! Det tog över en timme för Petra att klippa lös dom och sen en ännu längre tid att kamma ut och reda ut håret *gud välsigne Petra* Jag höll på att bli galen på dom. Jag hade så mycket utväxt, dom var så lösa så det kändes som om någon hängt ett garn nystan på mig bara. Samtidigt känner jag mig väldigt naken och saknar dom som det känns skönt.

När allt var borta och genomkammat såg jag ut som en orange golfboll i skallen :) Har fotat under arbetets gång, sätter in bilder senare ikväll EFTER att jag färgat om det.

På köksfronten har vi inte hunnit så mycket längre än sist jag bloggade. Jag har jobbat hela helgen och Danne har varit ensam hemma med ungarna och så hinner man inte så värst mycket.  Han har slipat lite mer ialf och vi har sattiti ihop fler skåp. Elaren kommer imorgon kväll och kikar hur vi gör med den och sen är det bara att börja riva väggen. När väl elen är uppe som ska gå till köksön så kan Danne börja lägga golvet.

Jaja nu ska jag se hur det gå för mina twisters, de är i ugnen. Det var nån ny sorts pommes frittes, de var skurna i skruvar och var färdig kryddade. De såg jätte goda ut. Var bara tvungen att köpa dom.

ha det gott till ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0