Nya bilder på småttingarna


Oooolala blir ju impad av mig själv, satte mig faktiskt här rätt tidigt ikväll, klockan var endast 23 när jag började med fotona :) Idag har jag bestämt mig för att gå och sova liiite tidigare än 02.30!

Har vägt valpisarna ikväll, det märks vem som e hanen i gänget han hade ökat 70 gr sen i förrgår. Tänkte nöja mig med att väga varannan dag denna första vecka och sen endast ett par gånger under andra veckan. Bara för att vara säker på att de ökar i vikt. Förutom den lille Ares enorma ökning så hade de andra ökat mellan 25- 30 gr styck.

Dom verkar må jätte bra, dom äter och sover, Mejas mage verkar hålla sig fast och fin, inga diaréer ännu iallfall. De är många som redan börjat höra av sig ang valparna och det är ju kul att det finns intresse för dom. Fast just nu är de så gulliga och låter så ynkligt när de ligger där och gnyr så man skulle bara vilja ha allihopa själv.

De nya bilderna, tagna ikväll då valparna är 3 dagar gammla

           
En liten serie på Luna och Ares. Meja ser ut att tänka -Varför leker inte du med de andra små tjurarna? på bild 3 :)

       
Afrodite                         Venus

           
Gaia                             Hela gose högen

                        image67
                   Stolta, trötta lilla fina Meja säger ha det gott och Natti natti

Kommentarer
Postat av: Pia

Hej Anna, kika in på min blogg om du vill, kramis
www.toy-pia.blogspot.com

2007-09-21 @ 13:11:21
Postat av: Anna

Tjena Pia
Kommer inte in på den adressen du gav!! :(

2007-09-21 @ 17:45:49
Postat av: eira

Åh vad söta små!!!!

2007-09-22 @ 08:56:19
Postat av: Eivindjeanette

Congratulations on a job well done. Thanks

2009-03-12 @ 09:10:18
URL: http://eivindjeanette.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0