Party party :)


For på morgonen och hjälpte Linda med maten, det var liiite nervigt att laga fläskfilé åt 45 personer! Hujjja hoppas att allt blev ok ändå. Var med morsan sen en sväng till Seskis på gravarna, det var ju dags att göra höst. Den dagen jag slänger upp mina fotsulor ska jag då brännas. Jag har aldrig riktigt gillat det där med att sätta blommor hit och dit på graven. För mig räcker det med att jag tänker då och då. Sen vill jag strös på nån väl vald plats.

Grannit Stefan och Taru + Jenna var förbi och kollade in Meja så att hon mår bra och fotade valparna. Sitter nu och väntar på att Danne ska komma, ska börja välja kläder till festen. Vi hinner ju inte till middagen men vi kommer på fest nån gång ialf. Det ska bli så kul. Ser riktigt fram emot det. Ska ta med kameran så jag får ha till bloggen sen.

Ha det gött folks and CU soon

Kommentarer
Postat av: martin henriksson

hallo hoppas att du bjuder mig nästa gång

2007-10-05 @ 19:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0