Tjena här har ni mig


Tänkte gör mig ett försök till att göra en blogg!!! Nu har de flesta tjatat på mig om detta så jag börjar känna mig relativt "out" när jag inte har nån :)

Vad skriver man i en sån här då? Vem är jag?

4 barns mamma från Happis,
jobbar och sliter,
har en hel del djur av olika sorter,
gillar rock'n roll,
gillar öl (fast det blir mer sällan av den varan numer)
har tatueringar,
renoverar huset för fulla muggar,
har en sambo
har dreads för tillfället (just love them)
är tjurig och envis
är ofta glad o framåt
har aldrig bantat
är höjdrädd
hatar spindlar!!! alltså får panik av de håriga sakerna med alldelens för många ben!!
tycker om ormar och ödlor
man gör mig allra helst INTE förbannad
är jäkligt glömsk
försöker vara en bra vän
en god lyssnare

För att gå till det som just nu upptar mitt liv så är det just renovering. Det är så kul, just nu håller vi på med köket. Har tagit ner en del skåp, inte allt än. Tar det säkra före det osäkra, jag ska ha det nya köket här innan jag vågar ta ner allt. Hade en kompis vars kök blev försenat flera vckor och det vill jag inte vara med om. Nå på Tosrsdag har IKEA lovat att de bär in köket "precis där du vill ha det ställt" sa den vänliga damen när hon ringde.

Idag har jag börjat riva en vägg, det kändes rätt fint att få smäscha lite kakel med hammarn :) Fan att jag jobbar imorgon annars hade jag nog överraskat in sambo med att ta bort alla skivor så endast reglarna är kvar. Det är skit kul att riva, man gör av med energier då ;)

Hämtade golvet idag på dan, ett grått laminat (pergo) golv. Jo jag vet, jag skulle inte ha det men när vi upptäckte att mattan var hel limmad så var inte valet så svårt. Annars hade vi haft ett par veckors jobb med bara att förbereda för den nya mattan. Tapeterna är beställda och kommer på Torsdag, vårt nya dekor tegel är också på ingående och borde vara här vilken dag som helst.

Ska försöka få in lite bilder också men det tar vi en annan kväll. Ska nu skicka runt min blogg adress till alla mina tjatande vänner :)

Ha det gott och natti natti på er

Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Jaaa äntligen! =)

2007-09-05 @ 17:42:36
URL: http://www.morsanbaloo.blogg.se
Postat av: Theomathea

Very interesting site. I have bookmarked you.

2010-06-22 @ 13:13:17
URL: http://theomathea.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0