Tjolahopp

Tänkte passa på att köra en liten uppdatering. Savannah är fortfarande sjuk. Jag fick åka in med henne akut på söndag morgon, då hade hon varit vaken i princip hela natten och tagit sig åt öronen. Hög feber hade hon, 39.5 trotts alvedon. Hon hade ingen öron infamation men däremot jätte mycket vax i ena örat, så han trodde att det var det som tryckte. Hon fick en massa medikamenter och piggnade till. På fredag var hon feberfri och under lördag förmiddag men sen vände det igen till kvällen. Usch stackarn hon var så dålig. Måndag sov hon hela dan, hon steg upp på morgonen men låg i soffan, somnade vid 13, vaknade till nån minut vid 15 då Rasmus kom från dagis. Jag bar henne i vår säng. Vid 17 var maten klar, så jag hämtade henne, men hon orkade inte, hon gick tillbaka i sängen och sov för natten! Nå nu mår hon bättre, ingen feber men fortfarande trött. Hon sover än och klockan är snart halv tio, kollade in hos henne för nån minut sen men hon bara korvade in sig under täcket.

Annars har jag vi inte gjort så mycket mer än jobbat. Gitarr spelandet är fortfarande jätte kul och igår tyckte jag plötsligt att ackorden flöt på riktigt bra :) Hade med gitarren i helgen på jobbet. Vi hade gäster på korttids som tycker om att sjunga och sen en utav damerna på gruppis. Så vi sjöng och spelade. Men det var inte lätt, jag spelar ju inte så fort som de sjunger men det gick rätt bra, dom väntade in mig :)

Har ännu inte fixat fotona som jag har i kamerna, de sitter på min dator och den är som sagt alltid nerpackad, måste försöka få fingrarna ur.... och göra det.

By the way, gillar körslaget, hoppas Brolle går till  finalen och Joachim Cans dom är ju skit bra. Och sen kommer ju Brolle från norr :)

Untill next time

Kommentarer
Postat av: Pian

Äntligen, vad jag har väntat på en uppdatering!! Jo, Körslaget är bra och Brolle och Joachim är bäst, men vi röstar givetvis på Norrbotten!! Stackars Savannah......tur att det håller på att vända nu.

2008-04-09 @ 09:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0