Weeee

Vi släppte ut Tintin idag en liten stund bara och hon kom på min axel direkt men jag ska säga att jag har mer respekt för henne än för Ellen, hon är så liten men jäklans så ettrig!!! Nå det är bara att fortsätta så, det blir nog bra. Men vad jag märkte var att Hubert morrade inne i sin bur, han gillar inte henne. De står med burarna brevid varann så jag var rädd att Tintin skulle sätta sig på Huberts bur för jag tror att han hade bitit av fötterna på den.

Danne kom och skulle säga hej så högg hon honom i panna, kunde inte annat än skratta, han har som inget flyt med arorna. Men det var lite kuligt att hon kom redan nu fast jag tyckte det var lite obehagligt. Sen rensade hon mitt hår och det njuter jag ju av, dom är som häftiga arorna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Grrrr den hade som lite "damp" den där fågeln :-)kan tänka mig att den är som en duracell när den är ute såg ju bara vilken energi den hade inne i buren ler men en skön lirare samtidigt.

2008-08-31 @ 20:09:59
Postat av: Pia

synd att du inte bor närmare Umeå för i tidningen idag så var det en bild på en papegoja hoppandes på en gräsmatta. Den hade nog rymt och ägaren eftersöktes.. Tydligen var det inte det lättaste att fånga den heller! :o) Du hade nog klarat biffen!! Kram!

2008-09-02 @ 09:13:51
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: frida

Hejsan vännen!

Jävlar va djur ni verkar ha nu=)

Och jag såg på begravnings bilden för råttan att du bytt frsisyr?:) Kände inte igen dig:)

allt bra där uppe då?=) ni verkar då ha fullt upp:)

Jag ska nog snart ta mig en resa norr över och de skulle vara kul att komma och hälsa på då:):)



Ni får ha de så bra:)



Massor med kramar från frida ch Gizmo:)

2008-09-04 @ 14:58:47
URL: http://shoooblog.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Danne: Jag VÅAGDE inte, tänkte att jag får en hurvel av frun din om den står där :-)

2008-09-06 @ 23:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0