O la la

Jag har städat :) Blev inspirerad på morgonen efter att ha läst i bloggarna så jag satte igång. Och vips så hade jag gjort Rasmus rumsstädning och det tog tid ska jag säga. Men han var med och hjälpte till mycket flitigt. Efter att vi städat och plockat i en timme säger han
-Mamma gå du och ta en paus
-Jo säger jag, det tycker jag vi tar

Jag går tillbaka efter röken och han tittar tv, efter ett tag kommer han rusande
-Mamma jag glömde komma men det var så bra på tv:n.

Han är så söt min lilla kille. Savannah den bekväma lilla donnan låg i sängen och glodde video. Hon kom in i rummet svepandes som en liten prinsessa, tittade lite slött, lyfte med nöd och näppe upp lite grejs och gick tillbaka igen, lat e vad hon e :)

Sen dammsög jag över våningen och faktiskt lite nere i källaren med och så skurade jag med förstås. Men dammtorkningen lämnar jag till Danne; hehe

Jag gjorde mina julgrupper idag med, det är faktiskt lite av en tradition. Jag gör alltid mina egna julgrupper, sparar pynt och sånt som åker i år efter år.  Det sista jag gjorde innan jag bestämde för att ge upp för kvällen var att vika in alla kläder jag fått av Nina till Rasmus, tackar Nina jätte fina kläder som vanligt. Jenna hade stuckit in lite grejs till Savannah. Undrar om hon tyckte lite synd om Savannah för att det alltid är Rasmus som får kläder? Hon hade sattit med två väskor, den ena full i pennor av olika slag och färger, alldelens nya såg dom ut. I den andra väska låg lite smink, läppglans och sånt. Savannah var i säng när jag packade upp påsen men hon blir nog överlycklig skulle jag tro.

Så nu sitter jag med ett välförtjänt vin glas och ska gå och titta tv.

CU

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej

Hoppas alla kläderna passar?

Jenna hade så himla mycke pennor så hon sa att hon vill ge bort dom och jag passade på att sätta dom i påsen :)

2008-12-22 @ 09:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0