Jonte 19 år

Det blir inte så ofta att blogga har jag märkt, men jag kör en liten uppdatering igen.
Vad har hänt sen sist? Ja min gitarr har kommit :) har klinkat och klinkat så nu är mina fingrar jätte ömma :) Men det är roligt. Och sen är den ju så fiiiiiiin.

Jonathan har fyllt 19 år, det firade han med att bjuda på tacos, fika, bastu och fest här hemma. Lugna och fina ungdomar må jag säga, det var inte mycket som hördes upp från källaren fast dom var ett bra gäng där.

     
Ja så här såg det ut kring bordet

     
Fotona blev lite suddiga men vad tusan man ser ju ialf vem det är :)

Vad mer har hänt? Jo nått fruktansvärt!! Vi har fått snö!!!! Gissa om jag är sur på den, det som var så gott som snöfritt ända till mitten av januari innan eländet kom. Alltså jag fattar inte vad folk ser för positivt i det? För mig är det helt obegripligt vad man ska med snö till. Jovisst det blir lite ljusare ute och ungarna är lite renare. Men och andra sidan skulle de inte vara skitiga av slask om det inte kom snö överhuvudtaget...... så skulle det ju vara torrt och fint. Fast då kanske det skulle regna mer, men till det finns ju fina galonisar att köpa :)

image313

Så här såg det faktiskt ut i mitten på Januari och kolla nu! Var tusan kom allt i från, helt otroligt!

Avslutar detta inlägg med Ankas födelsedagsbord :) Fotade det för det var så fint :)

image314

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0