Med buller och bång!!!

Idag har jag haft en MINDRE bra dag! Ungarna har varit sjuka i flera dar, griniga som tusan. Rasmus har haft hög feber, lillasyster hade feber med, inte lika hög men däremot jätte snorig. Ingen röst har de haft heller. Jo tillräckligt för att låta illa när den ena drar den andra i håret! Jag har själv känt av förkylningen, nyst och varit trött.

Men nu till mitt berömda humör. På dan idag, blev jag less, ordentligt less på att se allt som inte blir gjort. För er som inte vet så har vi ju ahft julgranen kvar ...... ända till idag, hmmm. Jag har tagit bort allt pynt föruon ljusen för tre veckor sen och Danne lovade ta bort dom och föra ner fanskapet i källaren. Jag tog ram lådan och allt var ljusen ska vara. Men tror ni den kommit ner... oooo nej den har stått i vardagsrummet och känt sig naken antar jag. Jag har haft väldigt bra tålamod med den och sagt att jag får väl hänga blommor i den till midsommar. Men idag då, då blev jag redigt arg. Med mycket buller och bång, mycket skäll och gnat så tog jag granjäveln och kastade ut den i carporten med ljus och fot. Så där jag, sa jag och borstade av mina händer - Då var den ute då!!!

Jag är väldigt effektiv då jag är arg, fort går det och en enorm styrka får jag, den flög väldigt högt och fint när den åkte ut. Sen gick jag och la mig en stund och kände mig väldigt nöjd med att den var ute. När vi nu behöver en i december igen får NÅGON allt köpa en ny och då menar jag inte mig själv. Det är inte mitt fel att den hamnade där den är just nu!!!

Nu så har jag duschat och är på väg i säng, ska bara borsta tänderna och sen sova.

Natti natti and CU soon


Kommentarer
Postat av: Eira

*asg* Japp, det är Anna när Anna är i farten!!! Heja dig! Snabbt och effektivt.
Visst är det konstigt att man liksom får nån extrem energi när man blir ARG!!!? *flin*

2008-02-04 @ 09:33:21
URL: http://hilldur.blogg.se/
Postat av: Pian

På fredag när jag såg granen så hant jag tänka på hur länge dina proppar skulle hålla?? och jag måste säga att dom hållit ganska länge ialla fall:)skrattar för mig själv......jag kan se hur du grabbar tag i granen och hivar ut den.

2008-02-04 @ 10:25:52
Postat av: Irina

*asg* Det var ju precis det här vi pratade om på jobbet sist! :) Den där råstyrkan som kommer fram när man är arg är rätt otrolig, skulle man behöva lite då o då... på gymmet
tex ;)

2008-02-04 @ 18:38:26
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0