Bardisken :)

Eller vad det nu kallas. Vi har sattit upp skivan som blir som en bardisk på köksön. Det blev jätte bra faktiskt. Så nu saknas bara barstolarna. Vi är lite oense om hurdana det ska vara, jag har en stil och Danne en helt annan. Men men vi enas nog till slut ...... hehe

Så här ser det ut

     
Bakifrån (el blir det fram?) Danne kockar idag

     

Nåväl...den andra sidan :)

Snyggt va! Och nu kollar ni inte in vår fina stekspade! Den som har eltejp runt. Vi HAR köpt en ny. Men den gamla hänger fortfarande kvar av nån anledning :) Ska slänga den, lovar.

Annars har jag inte gjort så mycket idag mer än jobbat. Det var en trevlig dag på jobbet. Var på daglig till att börja med. Vi var på utedag, skönt trotts att det snöade och regnade om vart annat. Kvällen var lugn, vi fick nya schemor att titta på. Karin Wittiko hade knopat ihop ett som såg jätte bra ut tyckte jag. Nu sitter jag här och väntar på att Anka ska ringa, hon fyller år idag, ska dit med en liten present och fika och ha lite tantskvaller ihop.

Ha det gött så hörs vi


Kommentarer
Postat av: Mia

Åååååh vad snyggt, gud vad snyggt med den där bänkskivan, en sådan vill jag oxå ha!! Visst har jag en smart flickvän, som gör så bra schema. *ler stort* Jag ska komma förbi någon dag o inviga den nya bardisken. *KRAM kram kram*

2008-01-11 @ 23:05:43
URL: http://repos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0