Grrr och super grrrrr

Nä män häj :)

Alltså jag får tuppjuck på detta. Nu har jag tillbringat sista timmen att plocka ut fotona från min kamera!! Sen skulle jag öppna alla (efter att ha tagit bort de som var dåliga) i ph som visserligen varnade mig, det var över 150 foton, jag förminskar alla foton direkt, dom e ju så himla stora annars. Men men det brukar gå bara man brukar lite våld vilja och vaselin som Fia brukar säga. Men inte denna gången nä. Hela datorn låste sig och levde ett eget litet liv i en kvart!!! Nu är klockan 01 på natten och jag ska gå och basta. Fasiken jag som hade velat överraska alla med att ha gjort ett jätte jobb ikväll med min blogg. Jag lovar imorgon under dagen ska jag förminska så många foton jag kan och slänga in lite i bloggen på kvällen.

Nope the sauna i calling, see you later my friends

Jag tjuvstartar med ett på Mari Picasso och Alva och hennes kompis. Jo Pia var med där med och surade över att hon inte kom med på bild med Mari :) Men Pia du var med på ett :))

image207
Visst var det en bra bild


Kommentarer
Postat av: MorsanBaloo

Du får iaf pluspoäng för att du uppdaterat, med eller utan bilder. :)
Och våld,vilja o vaselin, det har EiraBeiraHallonmasken lärt mig. :)

2008-01-04 @ 11:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0