Houdini

Tror ni på reinkarnation? Det gör jag och efter att Mr X kommit i huset så vet jag att det verkligen stämmer, man återföds faktiskt. Ni vet Houdini, utbrytar kungen? Han bor hos oss, Japp helt sant. Åteminstone är reinkarnerad i X:s kropp numer, han är alltså hund! Undrar vad han haft för karma månne?

Varför tror jag nu på detta. Som jag skrivit tidigare om den gode X så går det inte att han honom lös i huset när vi är borta för då hittar han på diverse jäkulskap, att äta telefoner har ju varit en av hans favoriter. Vi har alltså en stor bur åt honom som vi stänger in honom i när vi far. Men hur vi än gör, hur många karbinhakar vi än har så kommer hundfan ut!!! Och jag vet inte hur han gör. Alla karbinhakar sitter alltså kvar, buren ser ut som den gjorde när vi låste in honom i den men hunden är ute och överlycklig.

Ja idag gjorde han alltså det igen, han bröt sig ut, sklickligare än Houdini för han behöver ju inte ta bort låsningar och kedjor, X fixar det ändå. Där stod han i hallen, glad och överlycklig för att vi kommit hem. Jag har fotat buren för att ni ska se hur den ser ut efter att han haft sin utbrytar lek.

image294


Som ni ser är den låst med 4 karbinhakar, dom sitter kvar. 3 av dom är ännu såna man skruvar upp. Och man kan tycka det vore omöjligt för en hund på snart 50 kg och ca 67 hög att komma ut där. Jag lovar, en dag ska jag rigga en video kamera för att få bildbevis på det hela!!

Anna och Houdini


Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan

Kollade just, hur i hela.... har hunden kommit ut..
Han måste ju förvandla sig till nått flytande om han ska komma ut.. det tål ju å fundera ???

Ha de / Nina

2008-01-13 @ 19:54:03
Postat av: Anna

Hallo Nina
Ja sig det hur han tar sig ut. Men vi har kommit fram till att han pressar på dörren ialf. Men han är ju ändå så pass stor att vore en omöjlighet, karbinhakarna är ju kvar..... det får bli en videokamera nån dag...

2008-01-13 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0