Marie Picasso

image232
Vi var och tittade på Marie Picasso när hon hade sin lanserings turne. Hon var i Ica Maxi. Hon var jätte trevlig, väldigt alldaglig. Mitt i intrevjuen av henne så säger hon -Nu får ni ursäkta men jag måste dra upp mina pants, jag håller på att tappa dom :) och så gjorde hon det, tog tag bak och drog upp dom. Hon gav ett bra intryck tycker jag. ställde upp på sina fans, höll om ungarna och log väl villigt.

image231

image233
Här kom Pian med oxå :) Vi hade tänkt trycka dit Savannah med Mari men vi hann inte

image234
Måste bara ha med den här bilden igen, tyckte den blev så bra.

Kommentarer
Postat av: Tösen

Vilka fina bilder du hade lagt in!
Och ungarna växer som gräs!! Dom har blivit riktigt stora!! Och lite avis är man ju att du har fått träffa Marie, vi hade också velat träffa henne :) Men men det kommer nog fler kändisar till happis. Såg förresten Carolina Klyft på affären här om dan när vi var och handlade men ides inte gå fram och fråga om vi fick ta ett kort...tänkte att det gör vi nästa gång i stället. Hoppas det kommer en nästa gång(?)!.
Annars har just kommit hem från McDonalds, ätit El Nacho, jättegott. Nu blir det en lugn kväll framför tvn.
Ha det bra!
kram Tösen

2008-01-05 @ 19:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0