Ohojaja

Ikväll är verkligen en sån kväll då jag tycker att jag är alldelens för gammal för att ha små barn. Folk i min ålder har barn som är i 18 års åldern. Folk i min ålder kan ta det lungt på kvällarna, mysa, hälsa på eller bara vara. Folk i min ålder behöver inte medla mellan små barn som skriker det är MIIIIN eller MAAAAMMMAAAA, hon nyper mig!!! Dom behöver heller inte byta blöjor, göra välling och natta små barn för att sen falla halv död ner i soffan.

Jag har gjort färdigt mina pass för denna gång, nu är jag ledig tre dar och sen börjar jag igen. Natten mellan fredag och lördag sov jag inte så mycket, jag hade de två större bröderna på fest. Det blev sent innan vi kom i säng och vid 03 ringde den ena och ville bli hämtad. Frågade efter Jonte men han hade ingen aning om var han var. Då sätter oron in, gillar inte det. Han har i sedvanlig ordning tappat sin mobil!!!! Så det gick inte att nå honom heller. Linnea ringde på morgon och frågade om han kommit hem så han har inte sovit hos henne heller. Då startar detektiv arbetet, ja efter nån timme fick jag veta att en kompis till Petra sagt att de varit på samma efter fest och att han var på festen ännu kl 07 på morgonen! Då först kunde jag slappna av. Så jag sov inte mycket från 03 och framåt, jag vaknar när jag hör ljud, kollar mobben så jag inte missat nått och känner mig allmänt nojig!

Sen har det varit långa pass på jobbet, Danne jobbar med så det är ingen vila när man kommer hem. Så nu känner jag mis som om jag promenerar runt på ögonbrynen. Savannah ska alldelens snart i säng, sen Rasmus och sen för jag ta det lungt en stund ialf.... tills kvälls ruliansen med att springa från sovrum till sovrum startar....

Pust och stön CU

Kommentarer
Postat av: ewsi

men hur gammal är du då? :)

2008-01-20 @ 19:57:16
URL: http://evelinasteger.blogg.se
Postat av: Pian

"promenerar på ögonbrynen" det lät roligt, he he...tänk positivt, du håller dig ung läääänge ännu!!

2008-01-21 @ 08:08:52
Postat av: Mia

Ooooh, de har varit tungt hör jag. Hoppas du får lite lugn nu när du är ledig. Sköt om dig vännen.

Kramiz

2008-01-21 @ 11:56:28
URL: http://www.marwels.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0