Rasmus julfest på Åkerbäret

Rasmus har så bra personal, dom ordnar jätte fina fester för barnen och föräldrarna. Det var som vanligt en jätte lyckad fest. Pian kunde också komma med i år! Förra året var hon på väg men Nelli åt upp hennes fina skor och hon hotade nog att ha ihjäl henne och for hem :) Mina röda gympaskor dög inte?? Fattar inte varför, jag tyckte hon skulle ha varit fin så, knäkorta byxor, finklädd och tre nummer för stora skor. Jag menar, det ser ni väl framför er hur fin hon blivit :D Här kommer lite bilder från i år.

           
Mycket tomtar och Lucior :)

           

Savannah lyssnar       Julmiddag och fika efteråt och tomten förstås.

När tomten kom så videofilmade jag så det finns inga bilder på det. Alla barn fick en julklapp, inklusive syskonen. Det tycker jag är jätte bra, ingen blir utan.


image219
Savannah avslutar detta inlägg med rörelser till "Pepparkakeland" :)


Kommentarer
Postat av: Pian

Jo, det hade ju varit snyggt.....korta byxor, päls och tre nummer för stora röda jympadojjor!!?? t.o.m jag vägrar gå ut så, till råga på allt så skulle vi på fest!! skrattar ännu när jag tänker vad du sa när du erbjöd din jympaskor åt mig: "inte är det nån som ser, man måste ju ändå ta bort skorna" :)

2008-01-09 @ 13:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0