Sovit läääänge

Idag har jag sovit länge. Steg upp först 11.45!! Men hela december har varit ett enda vakande. Vi har inte gått och lagt oss före 01 en enda gång. Det har snarare varit 02 och senare än det. Sen ska man ju upp med ungarna eller jobba. Så nu var det dags att sova lite igen. Skönt var det men nu känner jag mig allmänt mossig i huvudet.

Måste bara få berätta om igår kväll. Var och badade bastu, sen när jag kom upp så gick jag in på min fina nya toalett (finns bilder under rubriken "den stora uppdateringen") drog pallen framför den stora spegeln och smorde mig, gjorde ansikts rengöring, borstade håret och kände mig som stans lyx fru :) Riktigt härligt var det ialf.

Nix nu ska jag börja plocka undan här och hänga upp lite tvätt... tillbaka till vardagen och alla sysslor :s

Ha det så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Lauritzfilippa

Very well done site! Please keep up the good work.

2008-12-01 @ 19:39:52
URL: http://www.enequist.dk/lauritzfilippa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0