Tjerernas Brännbolls kväll

Hallo alla brudar i bloggvärlden

Jag är på gång att ordna brännboll under nästa vecka någon dag. Det lutar åt fredag men ej riktigt bestämt ännu. Tösen kommer hit och ville ha en brännbollskväll. Vi brukade tidigare spela väldigt mycket. Då vi startade för 15 år sedan (hmmm det var nog ännu längre tillbaka för Jonte och Dennis var små!!) så spelade vi hela sommrarna, så fort vi bara kunde så samlade vi ihop folk och körde några matcher, skit kul var det. Nu dessa sista år har det blivit en traditionell brännbolls kväll varje sommar :)

Jag tänkte så här, vi spelar i Nasua lekpark, för er som är en två år yngre än mig *garvar* och inte vet var den ligger så är det bakom Eva Spiik eller framför Åkergatans hyreshus, ni vet dom som Kemnevall en gång ägde (gula bakom gamla ICA) och nu ägs av Fredkrik Persson och hans fru. Därifrån drar vi sen vidare till C-huset, vi har ju pool numer där och så slår vi på bastun för dom som vill. Sen umgås vi och har en trevlig kväll med valfri dryck. Hur låter det?

Vill veta vilka som kommer och vilken dag som kunde passa rätt snart så jag vet och planera för dag. En annan har ju semester så mig kvittar dagen :)

Redan anmälda
Maria H- Vilken dag som
Tösen- Vilekn dag som
Jag själv- Det samma
Marianne B-
Lena B-
Karin och Mia- Helst fredag

Sen har jag pratat med tjejerna här på jobbet så får se om någon av dom kan komma, vore skit kul.

CU

Kommentarer
Postat av: Anonym

He he ta och slå några riktig hårda bollar i tjockskallen fredrik persson från mej...

2008-07-14 @ 15:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0