Tjoho

Snart börjar nedräkningen för min semester :) Jobbar ännu nästa vecka och sen den 14:e får jag vara ledig och lääääänge, skönt. Hoppas bara att vädret blir lite stabilare så man törs sig till stranden med ungarna.
Men under tiden kommer ett band jag blev intruducerad för av Tomas Valo här på jobbet, dom hade rätt skön musik. Lite blandning av rockabilly, hårdrock och lite country sound tyckte jag, allt som jag gillar. Och denna låt är tom en 60 tals låt :D Hör och njut

Volbeat- I only wanna be with you

 

CU

Kommentarer
Postat av: Anonym

va skönt m semester :)

hur länge har du i år?/ irina

2008-07-06 @ 11:27:25
Postat av: Glenndagny

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2009-06-22 @ 09:31:14
URL: http://glenndagny.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0