Fick av Irina

Sitter här med luren i örat, är i telefon kö hos Telia!!! Först hölt jag på att prata och knappa mig hit och dit med den jätte trevliga och braiga telefonrösten!!! -Förlåt, jag förstod inte! Innan jag blev kopplad till en riktig människa, höll på att bli galen. Sen är jag på lunch med, så roligare kan man väl ha. Det dyker in en röst i mitt öra som säger -Du har plats 33 i turordning. Nå se det påositivt, var på plats 78 när jag började.

Fick en sån rolig grej av (rösten säger plasts 29 by the way) Irina på mailen, måste bara sätta in den här

Något att tänka på inför alla sommarfester.
Numera, när det finns varningstexter på cigarrettaskarna borde
liknande varningstexter även sättas på öl- och ciderflaskorna,
 
exempelvis följande:
 
VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du viskar, trots
att du inte gör det.
 
VARNING: Alkoholförtäring har den verkan att du ser ut som en
idiot när du dansar.
 
VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du kan
sjunga.
 
VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att din ex-älskade
kommer att dö om du inte ringer honom/henne klockan 4 på morgonen.
 
VARNING: Alkoholförtäring är den största orsaken till annars
oförklarbara asfaltmärken i ansiktet och på knäna.
 
VARNING: Alkoholanvändande kan orsaka fantasier om att du är
hårdare, häftigare, snabbare och ser bättre ut än alla andra
människor.
 
VARNING: Alkoholförtäring kan få dig att tro att du är osynlig
.

Skrattade (plats 19) som tusan åt den, det är ju så det är. Man e ju king of the dance floor och sen är man frän, häftig och sten cool.

CU

Kommentarer
Postat av: Pian

Skrattar gott åt det...stämmer gör det också, usch!! inte blir man klokare med åren heller.

2008-06-23 @ 15:07:28
Postat av: Pia

Haha.. de där varningarna var ju hur bra som helst.. :o) Och telefonköer, suck!!! Kram på dig!

2008-06-24 @ 12:06:06
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0