Sjuk

Detta får bli kort idag. Har börjat jobba kl 08.30 och skulle ha jobbat till 20.30. Allt kändes som vanligt i morse men vid 14 tiden var det som om nån injiserade mig med nått olämpligt. Jag blev skit trött och började få ont i ryggen. For på lunch vid 15.30, tog febern hemma och jodå, feberna hade infunnit sig. Sjukskrev mig resten av dagen och gick och la mig. Sov över 4 timmar, helt färdig. Danne hade samma igår, helt slut men idag var det som om han aldrig skulle varit sjuk. Så får se då.

Igår var jag och shoppade lite. Inga kläder eller så utan the och kaffe shopen på coop ska ju stänga så jag köpte lite porslin till unganra med Tony Tiger och sen en burk som jag gjorde till godis burk åt hundarna, den blev jätte fin faktiskt. Jag är ju inte mycket för att göra det mysigt hemma, har inte tid och sen tycker jag inte att det är så intressant heller :(  Men ibland så dyker det upp en liten aning av det :)

Har lite ångest för att jag inte hunnit spela gitarr på två dar, men jag tar igen det när jag blir piggare.

       
Egentligen är det ju tragiskt att man fotar en godisburk!!!

On another day

Kommentarer
Postat av: Irina

Krya på dig!!

2008-03-06 @ 09:03:36
URL: http://carwho.blogg.se
Postat av: Pian

Gud vad du har blivit "pysslig"......fint blir det.

2008-03-06 @ 09:32:25
Postat av: Mamma Linus

Det är inget fel på att fota en godisburk! jag menar det är ju inte hundpoop iaf.. det skulle ju bara vara äkligt.. men kreativt!
ha ha ne du får ta och krya på dig så att du kan titta in på kaffe någon dag, med andra ord bli frisk nu!

2008-03-07 @ 08:50:58
URL: http://marey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0