Skrattade

Måste bara berätta vad Rasmus sa igår. Rasmus har tjatat om att han vill ha en ödla och naturligtvis tycker ju Danne att han kan få det :) Nå jag hade nu inte så svårt att ge med mig heller på den punkten. Men kravet jag hade var att det ska va en vuxen ödla och då en skäggis. Dom är lagom stora, inte små men inga leguan storlekar heller. Igår när de satt och åt middag, Rasmus sin vana trogen tycker ju inte om mat och igår tyckte han inte om korv! I samma veva frågar Danne, vill du ha en skäggagam? Och Rasmus svarar -Nej, jag tycker inte om skäggagam, han trodde det var en maträtt. Jag skrattade så jag storknade, kunde se Rasdmus när han sitter i bordet, tjurar och blänger under ögonbrynen och deklarerar att skäggagam äter han minsann inte!

Nått annat kul var att jag var på cafékväll med våra boende. Ismo Simonaho spelar åt dom varje torsdag. Jag berättade att jag börjat spela gitarr, han tyckte det var jätte kul och sa -Du kan ju ta med dig gitarren nån gång så spelar vi ihop. Jag garvade och sa att -Jo om du vill spela En busschaufför och Lilla katt i en timme så visst kan vi spela :D Jag frågade om det att det är svårt att flytta fingrarna nog fort så det låter som en sång (har börjat få lite kläm på det nu) Men han sa Ismo att det tar ett år. Stå ut första året så kan du sen. Det var faktiskt lite tröstande att höra, trodde jag var lite trög faktiskt :)

Nä nu ska jag öva lite på min fiiiiina viiiita gitarr och sen kommer Linda. Danne ringde idag och vill att vi ska äta en kärlekslunch på pizzerian idag!!? Han brukar inte föreslå sånt så jag undrar jag varifrån han fått det :) Nä roligt var det att han föreslog det iallafall, det ska bli mysigt. Och vi har inte varit ut och ätit på två på evigheter.
Untill next time


Kommentarer
Postat av: Haakonane

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2010-11-19 @ 10:29:35
URL: http://haakonane.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0