EFTERLYSNING

Saknas: Herr Hatt
Modell: Typ blues, gangster
Färg: Svart
Storlek: Ca 58-60 (wild guess)



En sån men utan fjäder :)

Har sökt överallt efter nått liknande denna. Det är så att vi varit och köpt student kostymen med Jonte igår och han vill ha en hatt till. Vi har varit i hela Kalix inklusive kupan där, i Haparanda inkl kupan! I Torneå och där inklusive tositori och nån annan second hand som jag hittade. Jo vi hittade hattar i Torneå men alla kostade mellan 50 och upp till 90 euro! Och det börjar jag inte och betala för nått som med säkerhet försvinner under kvällen. Så om någon har en snälla sälj den till mig!!! Gräv nu igenom alla era skåp och kolla med "gamlingarna" i släkten nånstans måste det väl finnas en. Och vi behöver den till studentbalen, tror det var runt den 30:e eller nått sånt.

Han var så snygg i sin kostym, har inte sett honom så välklädd nångång tror jag. Kim sa när han provade sin kostym att han känner sig som James Bond :) Emma får två snygga pojkar på varsin sida :)

Untill next time

Kommentarer
Postat av: Irina

Jag ska höra mig för! Det är ju så snyggt med en sån hatt!

2008-05-22 @ 13:59:16
URL: http://carwho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0