Gomorr

Fick en grej av Frida på mailen, lägger ut den här istället, så om nån kopsar och lägger den på sin så kan ni väl hojta till så jag får läsa era svar :)  Upptäckte att den som gjort denna måste ha haft dåliga bety i matte, det saknas flera siffror :)


1. När gick du upp idag? 
RRRRRIIIIIINNNNGGG 07.00 poing  
2. Diamanter eller pärlor? 
Diamanter  
3. Senaste filmen du såg på bio?
Aragon, går inte så ofta på bio om inte anka släpar med mig :)  
4. Bästa TV program just nu? 
Alla CSI  
5. Vad åt du till frukost?
Har inte hunnit så långt är  
6 .Vad är ditt andra namn? 
Anna-Lena Christina  
7. Din favoritmat?
Marsas fläskfilé som den allmänt är kallad och enciladas  
8. Den maträtt du inte gillar?
Fisk ialla former  
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? 
Just nu är jag faktiskt inne på 80 talets hårdrock Jo jag vet jag är 20 år efter min tid :D  
11. Vilken bil kör du? 
Svart Volvo V70 T5 (T5 var jätte viktigt enligt Danne)  
12.Vilken är din Favoritmacka?
En helt vanlig rostad med skinka och ost på    
13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du inte med?
Oärlighet  
14. Vilka är dina favoritkläder? 
Jeans, eller mysbrallor, t-shirt och huvjacka. Huvjackan har jag fått dille på och är sååå less på den!  
15. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då? 
Nånstans där det är VARMT!!! Love the sun, hatar vinter med snö, kyla, skrapa bilrutor och 4 kantiga däck!!  
16. Favoritklädmärke?
Hmm, har inget sånt. Men typ på stenåldern älskade jag Wrangler, helst i jeans, men de kanske inte finns längre :)  
17. Var vill du dra dig tillbaka?
När jag blir panchis så ska jag defenetivt köpa en bungalow i nått varmare land, där tillbringar jag vintern, då får alla skotergalningar vara för min del...jo sitt och pimpla det är så skööööönt. Men täck en badstrand, blått härligt vatten, sol och käka ute.... fan hur många år har jag kvar!??  
18. Favorittid på dagen?
Kvällen:)  
19. Var är du född? 
Haparanda BB nästan i hissen enligt min mor :)  
20. Vilken är din favoritsport att se på? 
Ishockey   
21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Ingen aning  
22. Vem tror du skickar tillbaks först*?
Ingen aning där heller:)  
23. Coca Cola eller Pepsi?
Cola:)
 24. Fotboll eller ishockey?
Ishockey:):)  
25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? 
Nattuggla  
26. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr... om jag skulle ha naglar för det  
27. Några spännande nyheter att berätta för oss? 
Hinner inte ha nått spännande för mig nu för tiden :)   
28. Vad ville du bli när du var liten?
Brandsoldat.. japp jag var pojkflicka, inga sjuksköterskor här :)  
30. Varit i Afrika? 
Nej 
 31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej faktiskt inte:)  
32. Varit med om en bilolycka?
Jopps  
33. Favoritdag i veckan?
Jobbar 3-3 så alla dom lediga dagarna är mina favvosar  
34. Favoritrestaurant?
Vi har ju hemskt många att välja mellan här uppe så det får väl bli Lei Lani då  
35. Favoritblommor? 
Gillar alla slags blommor  
37. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Max just nu  
38. Äger du en cykel? 
Tror det men jag vet inte om den funkar...finns den ens kvar? Ingen aning faktiskt  
39. Vem fick du senaste mailet från?
Frida, men jag lägger detta på min blogg nu så kolla in den frida  
40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 
Usch vågar inte ha sånt :)  
41. Läggdags?
Oftast mellan 01 och 02!  
42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? 
Lägger detta på bloggen så om nån kopierar så kan ni väl säga till så jag får läsa era svar  
43. Senaste personen du delade en middag med? 
Jonathan, Rasmus och Savannah  
44. Vad lyssnar du till just nu?
Barnkanalen... och gojorna gapar  
45. Favoritfärger?
Svart  
46. Hur många tatueringar har du? 
4 st  
47. Hur många sänder du det här mailet till?
endast Frida pga bloggen.... 

Tjenixen på er

Kommentarer
Postat av: sjuksyrran

Trevlig blogg du har!

2008-05-28 @ 23:25:06
URL: http://miljonresan.blogg.se
Postat av: Pia

Hej! Läste ditt mail och loggade in på din blogg.. Rolig läsning och fina bilder!! Vi hörs väl på mailen.. Kram!

2008-06-06 @ 23:21:26
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0