Julklapps tips till maken :)

Julen närmar sig.....
 
 
Mannen i huset var missnöjd över sin bil och beklagade sig för sin fru !
 
- Köp en överraskning åt mig i julklapp! När jag sätter foten på plattan ska den accelerera från 0-100 på mindre än 4 sek, bad han. Helst en ljusblå!

Fylld av förväntan närmade sig julafton och se här vad den omtänksamme frun köpte till honom.


Den här killen tyckte att hans tatuering var helt cool...

Ända tills han åkte in I FÄNGELSE!

Nu är han DEN POPULÄRASTE KILLEN PÅ HELA  FÄNGELSET!

Kommentarer
Postat av: Pia

Sjuuuukt kul!!! :o)

2008-11-18 @ 19:34:20
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Anonym

HA HA HA HA dom var bra, kanske jag ska ta efter det första exemplet till gubben nu till jul.

2008-11-18 @ 20:25:50
Postat av: Pia

Tack för hjälpen. Ja, jag kommer att få en helt ny adress så jag måste meddela alla mina kontakter på mailen oxå.. Suck! men förhoppningsvis blir det bra i slutändan eftersom vi får en snabbare lina..

Ha en skön dag! Kram!

2008-11-19 @ 10:58:30
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Pia

Sedan jag kameramobil så har jag börjat se naturen på ett helt annat sätt. Se det lilla i det stora.. Det finns så mycket fantastiskt därute OM man bara tittar.. Jag hoppas du lägger ut bilderna du tagit, det är kul att se andras bilder.. Som du sa, man kan få inspiration av det.

2008-11-19 @ 12:57:53
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0