På mailen

Hejsan

Jag har ett tag funderat över detta med mail. Vet inte om jag nämnt det här tidigare. Men tänk tillbaka 10 år. Då funkade iallafall min mailbox på det viset att det fanns riktiga mail i den, ni vet såna där man skrev. Hur mår du vad har du gjort sen sist och nått smaskigt skvaller eller så. Men nu för tiden får man aldrig några "riktiga" mail. Jo jag kan faktiskt få av Anita ibland några rader och lite foton. Nu menar jag absolut inte att jag själv sitter och författar ett mail, det händer inte ofta. Idag får man bara en massa kedjebrev som alla avslutas med...... "bryt inte denna kedja den har gått si och så många varv runt jorden" eller " om du inte skickar detta mail vidare så betyder det att du har alldelens för brottom här i livet och hinner inte med dina vänner" 

 En del av dessa vidarebefodra grejer är riktigt roliga, fina, tankvärda osv men det vore trevligt med ett helt vanligt mail nångång :) Men för att utnyttja bloggen och mailen så tänkte jag börja införa en del av dom jag får här så slipper jag ju vidarebefodra och ingen känner sig manad till något.

Men nu så vidare till det jag fick på mailen, även detta av Anita


Du har blivit utvald till att motta välsignelsen från denne snöängel! 

 Snöängeln vill bringa lycka till Dig för ett år.

Jag hoppas att du blir lycklig av hans goda gärning!



Du kan sända denna ängel vidare, för att dela med dig av lyckan : )



Ha en trevlig dag

Kommentarer
Postat av: Pia

Håller med dig!! Får man ett "brev" nån gång så blir man förvånad.. Hatar kedjebrev.. skicka mig gärna fina saker men hota mig inte i slutet av mailet.. I just hate it! Grrr...

2008-11-13 @ 18:36:12
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0