Savannah 3 år

Tänk att lill gumman blivit 3 år. Tiden går så fort. Jag tycker att tiden mellan 2-4 år är så rolig, de är så söta då. De börjar härma, ha förebilder, de lär sig så mycket just då. När min mamma är här så går Savannah runt med händerna på ryggen, svankar och haltar lite så säger hon -Ohhh vad jag har ont i ruggen :) Hon tom sätter sig ner som morsan gör.

Vi hade kalas åt henne på söndag, inte nått stort bara den närmsta släkten och vänner. Det var tårta och fika förstås och en massa presenter. Jag är ju van att ha pojk kalas så det var riktigt kul med alla flickiga saker denna gång :)

Jaaa må hon leeva, ja mååå hon leeeeva, ja må hon leva uti hundrade år......

                                     
                                
Ursäkta Petra, jag vet att du blir sur på mig nu :) Men jag hade ingen annan blid där alla barnen är med, sorry :S
Linda och Savannah brukar ägna sig åt sminket och håret så det var självklart för lilldamen att ta hjälp av Linda.

Gojorna var oxå med på ett hörn och firade

Linda blev så bra här. Hon är så impad av Ellen, hon ska ha en egen säger hon.

Anledningen att Petra ser lite trött ut är inte bakfylla utan detta


Nästa foto har jag photoshoppat lite på. Hade två nästan likadana bilder på Pian och Ellen men det foto där Ellen blev bra så hade Pian stängda ögon på så jag snodde hennes huvud från det andra fotot och klistra på :)

Pian är inte någon stor vän av djur förutom deras Venus då :) Så jag är mäkta impad att hon vågar hålla i Ellen och detta är inte första gången hon gör det heller.

Nä nu ska jag glo lite tv, sticka på min halsduk och slappa lite. Kanske öppnar min vinare jag fått. Fan jobbar ju hela helgen så varför inte :)

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Pian

Djäklar vad Linda var fin på det där fotot!! Hon är så vacker!!!

2008-10-30 @ 07:21:11
Postat av: MorsanBaloo

Grattis till lilldamen. :)

2008-10-30 @ 19:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0