Stilstudie

Vilket väder vi har idag, huj och fyyyy. Det regnar, blåser, inget roligt alls. Nåväl det e ju höst. Har gjort bort alla morgonsysslorna med gojorna, duschade dom med enbart vatten idag. Får se om det blir bättre, rodnaden. Moa promenerade in till Barbro och Hubert idag. Det gick skit bra, dom tom åt ur samma skål Barbro och hon. Så hon får stanna där så ser vi ju hur det går. Var på prommis med hundarna trotts ett hellvetes väder men vi gick inte så långt, vi såg ut som dränkta katter både jag och Danne när vi kom hem.

Idag ska vi på dans till Övertorneå med våra boenden, det ska bli kul. Man briukar ha skit roligt på dom där danserna. Och nu har vi en ju en ung tjej hos oss som spanar killar så mycket hon hinner :)

Surfade runt på pixbox för någon dag sen och hamnade in på en happistjejs sida, hon hade en hel del foton på min son. måste bara lägga in. Jag blev så förvånad hur han har ändras på bara 2 år. Gjorde en stil studie på honom.

Diverse Jonte


Kommentarer
Postat av: Pia

Vilken stilig ung man!!

Förresten, kika in på min blogg.. du har nämligen blivit utmanad! ;o)

Kram!

2008-10-24 @ 13:34:51
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0