Fotade på en gång

Tänkte att det var ju lika att göra det på en gång annars blir det väl inte av. Men så här ser Tintin ut med sina nya fjun

           
Ni ser toffsen mellan benen..... ser ut som mutthår :) Men det gråa är nya dun och det har hon inte haft.


             Ny duschad i sin nya favvo leksak


             En ny duschad Ellen

Just nu sitter hon uppe i sitt träd och ropar Hej Ellen och Goddag Goddag.

                                 
Nu är stommen helt klar vad jag förstår. Han har förstärkt den ännu mer ifall jag får för mig att köpa leksaken som fanns på djurmagasinet :) Nu håller taket för den med sa Danne, så ni fattar den var tung som bly, men maffig, helt otrolig grej.


Oj titta jag har ju lite barn med att fota :) Lilla Vanna ville oxå va med sa hon.

Nå nu räcker det för denna gång 

CU
  

Kommentarer
Postat av: Pia

Massor av vackra bilder!! Både på gojor och barn!! Kram!

2008-09-29 @ 17:22:30
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Åsa

Klart som f*n att ni ska köpa den leksaken, den lär hon ha kvar länge länge länge och tänk vad läcker den blir i erat fina fågelrum och eftersom byggare Dan inte Bob har förstärkt taket så har han nog den i tankarna ..... misstänker jag !! Jo jag vet att den är dyr men tänk på att den är direkt importerad från Tyskland ... det lät väl vackert ... fnisss !!



Ha de bra !!

2008-09-29 @ 21:42:07
Postat av: Anonym

Var med på gissa bilden vetja! :) http://emmiealina.blogg.se

2008-09-29 @ 21:46:41
Postat av: Johanna

Jag har Edwardian Script tror jag den hette. :)

2008-10-05 @ 10:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0