Bantningstips

Skaffa en rottweiler. Mina är värre än Anna Skipper!!! I fredags snodde de nästan hela min 200g choklad kaka som jag tänkt mysa med i soffan..... hann med två rader sen hittade jag två rottisar som såg ut som "Varför ser du ut på detta viset???? Vi har inte gjort nått"  Idag skulle jag få främmande så jag köpte en bulla krans, Sanna kom hit och vi hann med varsin liten bit och när vi kom in efter röken så fanns bara små smuler och lite rottisdräggel kvar på tallriken!!!!

Bannade fläskfior till hundar

Så kan det gå

Kommentarer
Postat av: Fia

Höpp,höpp det var kanske bannade fläskannor?! suras

2009-04-09 @ 00:59:49
URL: http://morsanbaloo.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-09 @ 01:06:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: sanna

Nå vi fick ju var sin liten bit, man ska inte vara snål utan dela med sig! =)

Det sa alltid min mamma =)

2009-04-09 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0