Petra ringde

Petra ringde oxå på förmiddagen. Saga mår bättre och bättre, hennes värden stiger för varje dag. Hon låter trött själv och håller på att bli förkyld men kan ju pusta ut lite iallafall. Det värsta är ju över nu. När jag ändå kollade igenom gamla mappar så hittade jag detta av Petra. Tror det är taget året innan hon började vänta Theo. Slänger in det med :)



Tack till er alla som tänkt på oss och hört av sig på det ena eller andra sättet
Kram och Puss
Petra, Janne, Theo och lilla Saga

Kommentarer
Postat av: Pian

Idag får Janne, Petra och lilla Saga komma tillbaka till Sunderby sjukhus igen, igår har hon röntgas och kollats med ultraljud och allt var bara bra. Ev. att dom får stanna en eller två nätter i Sunderbyn, men till påsk är dom nog i hemmets lugna vrå igen....skööönt!!

2009-04-06 @ 07:05:58
Postat av: Pian

Jag trodde först att det var Fia på fotot!!!?? herre gud vad hon liknade Fia där.......

2009-04-06 @ 07:07:30
Postat av: MorsanBaloo

Låter ju jättebra att de snart är hemma med lillbebben.

Haha Pian,int´är det jag, det är ju din "eskimoflicka" eller iaf såg hon ut som en söt eskimobebis när hon var liten. :)

2009-04-06 @ 20:44:38
Postat av: Pian

Jo, det hände faktiskt att folk frågade mig om Petra var eskimo när man var på stan eller och handlade med henne när hon var liten...???hon var så söt, och är fortfarande.....:)

2009-04-07 @ 10:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0