Ur Rasmus mun

Därifrån kan det komma lite vad som helst :) Som jag nämnt tidigare så har han ju en språkstörning som gör att han inte har ett naturligt ordförråd på samma sätt som vi andra. Han kan glömma bort enkla ord sm stol eller stövel men däremot använder han sig ibland av ett språk som inte hör en 6 årings mun till. Det här utspelade sig i bilen på väg till skola/ dagis
-Sluuuuutttaaaa skriker en tjurig och ilsken Savannah
-Mamma han retar mig, jag hade den!!
-Nä jag hade den säger Rasmus pillemariskt
-Lägg av båda två säger jag argt, jag har ingen aning om vem som hade vad, det där får ni göra upp själv
De fortsätter och tjafsar i baksätet och tillslut ger Rasmus sig och säger till sin syster
-Som du vill min lilla dam

Flinade för mig själv, han kan vara rätt rolig han

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0