Blixtar och dunder

Det åskar här, har suttit på altanen och myst. Räknat sekunderan mellan blixtarna och knallarna. Jag tycker det är så härligt. Jonte ringde nyss, det första han frågade var -Sitter du på altanen? De stod på parkeringen på tornedalsskolan och kollade. Då regnade det inte än. Precis då vi pratat klart kom en störtskur. Just nu blixtrar det och mullrar fast inte så farligt och regnet har slutat. Så det är väl på väg bort antar jag.

Nu har jag köpt en kamera åt Rasmus. Ingen dyr och säkerligen är kvaliten därefter men han får väl prova med den så ser vi ju om det är nått han vill hålla på med.

För 228 kr får man detta :)

       

Det var väl billigt och bra, 5 megapixlar, minneskortsplats och zoom. Och sen kan man göra lite små inställningar på den.

Nä vänner nu återvänder åskan så jag återvänder till altanen :)

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0