Igår var jag trött

Alltså vad jag var trött igår. Kände när jag skulle till jobbet att jag inte har lust att jobba alls. Jag brukar inte känna sån olust som jag gjorde igår. Hela kvällen var så jävla seg. Ändå var vi ute med bussen och raggade runt, det var verkligen inte min dag får jag säga.

Ungarna har morgonfikat och är ute, ska själv kasta i mig lite fika och sen tror jag vi promenerar iväg till Bejan och Lasse, de har sovit första natten i sin lägenhet. Vädret fortsätter som de gjort den sista månaden, fint och soligt. Hoppas det håller i sig nu ännu några veckor till så man hinner bli lite less innan hösten är här.

Jepps mina vänner vi hörs senare

CU

Kommentarer
Postat av: Hema

jahaaa på det viset :D nä jag tänkte bara om det var du eller om jag sett någon som var väldigt lik dig... men då vet jag ju i allafall. ja jag brukar kolla in här alltid då å då, när man väl tar sig tid å läsa bloggar så vill man ju läsa allas ;)

2009-08-06 @ 12:32:24
URL: http://myah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0