Jobb och jobb

Har jobbat hela dan och jobbar ända fram till fredag men nu är det bara kvällar kvar, skönt.

Igår upptäckte jag att jag såg för taskig ut i skallen, upptäckte att jag faktiskt har stora mellanrum mellan dreadsen på ena sidan!! Panik ringde Åsa i morse så vi gjorde upp om att jag blåser iväg till henne efter jobbet. Sagt och gjort, infann mig hos henne efter 20.30. Åsa hade jätte roligt åt min panik, men förstod mig :) Hon fixade till mitt hår med två extra dreads, skönt. Så nu vågar jag visa skallen igen :) Virkade in lite löst till henne sedan. Det är så bra när vi kan göra på varann. Man slipper resor till Luleå och fram för allt sparar man in en hel del pengar. Tackar Åsa, det var guld värt.

När jag kom hem så kom Bejan och Lasse hit, de har fixat och donat i lägenheten idag. Inhandlingar lite här och där. I natt sover de ännu hos Annika men sen ska de väl börja sova i lägenheten.

Nu ska jag maila iväg lite bilder jag lovat Åsa, lovat ge henne ett gott skratt :)

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0