Boyfriend på besök

Har jobbat helgen och så måndag. Hann inte blogga igår alls, moder Svea var på besök. Hon har farit idag.

Hera har haft storfrämmande här, hennes nya boyfriend har vart på besök. Rex heter han och är en blandning av Lhasa Apso och Shitzu. Han var rätt mycket större än henne men Rex matte menar på att de har en tik som är i storlek med Hera, nån cm högre, och de två har parat sig. Så vi får se. Hera ska ju löpa i slutet på augusti, början på september. Går det inte så går det inte. Jag har ju försökt para henne två gånger tidigare med en chihuahua men han var för liten, stackarn, fast att han svällde så gled han ur och det blev inget.

Så här ser det blivande kärleksparet ut

Kan nog lbi rätt så fint tror jag. Lugn och stabil var han i sättet. Han hade aldrig tex lekt med så små barn som mina. Han var lite blyg först men sen så busade han på och uppmanade till lek. Inget onödigt skällande eller så på honom heller.

Nä nu ska jag ut och glotta vad ungarna håller på med.

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0