Mulet

Mulet, blåsigt men varmt idag. Ute känns det väl inte så mycket men inne, svetten rinner direkt man gör nått tycker jag. Fick min Mylo igår *ler stort* har försökt bekanta mig med den, jobbade kväll igår så det blev inte så mycket. Men jag tror inte den kan göra det jag vill att den ska kunna. Nämligen läsa exel och word dokument. Visserligen stod det nånstans i bruksanvisningen att den ska kunna läsa xls filer och det är ju exel så det är väl bara att börja testa. Någon almonacka har jag inte heller hittat. Det finns att lägga till på nätet som widget. Men då måste jag ha en nätuppkoppling. Hotspots, jopp det hittar jag i Happis men har ännu inte rktigt hajat hur man lägger till dom. Måste jag ha deras IP nummer osv. Förde in mina egna IP och DNS  men jag behövde inte dom. Den funkade inte på nätet med dom ikopplade, när jag bockade av dom gick det hur bra som helst. Så det verkar ju som att det inte skulle behövas. Nå sånt får jag testa mig fram med. Annars köper jag en enkom handdator!!!

Idag väntar städning, tänkte börja göra iordning ungarnas rim. Danne har sattit upp hyllplan och sånt igår kväll så nu är det bara att börja fylla :) Måste torka damm fanns hur mycket som helst, byta gardiner och sånt där inne. Jobbar sen ikväll så man får förska hinna så mycket som möjligt under dagen.

Ha det gott så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Pia

Öhh, det är säkert skitbra det du skriver om men jag fattar nada!!! ;o)

Kram!

2009-08-11 @ 13:39:28
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0