Skriptet som tar dig över

från blogg.se till wordpress. Jag hade så jävla mycket bilder så det tog en enorm tid. Sen har jag ju tjorvat med att få bilderna att synas på nya bloggen. Men annars funkade det helt perfekt att få över allt. Det var bara att följa anvisningarna. Har fått flera förfrågningar nu så jag lägger upp det här.

Trebarnsmammans skript

Du skriver bara in dina uppgifter men var inloggad på båda bloggarna innan du klickar Importera bloggen. Jag fick felmeddelanden om att inloggning misslyckades på blogg.se. Men det försvann när jag var inloggad samtidgt. Det kan ta över en timme stod det om du har en stor blogg, min tog över 2 timmar att få ner.

Lycka till

Kommentarer
Postat av: Trebarnsmamman

Kul att du använt skriptet med belåtenhet :)

2009-08-26 @ 15:12:16
URL: http://blogg.trebarnsmamman.se
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :D

2011-07-20 @ 00:10:46
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0