Sommar sommar sommar

Oh vad det är härligt med värme. Det behöver vi nordbor. Jobbade under förmiddagen idag. Vi for hit med gänget på fika och lite solsittande på altanen. Passade på att ta ut Ellen så de fick se henne.

Ellen och jag delar jordgubbar.

Efter jag slutat käkade vi middag, ungarna badade som vanligt i poolen. For sedan på stan och käkade mjukglass och lekte i lekparken en stund.

Savannah var helvild, for hit och dit, gapade och sjöng.
-Huj sa jag till henne, du är som en markatta
-Jo säger Rasmus eller som en tattare! flinade lite för mig själv. På grund av allt bråk i Vojakkala så har det varit en hel del prat över hela stan om det hela. Plus att jag har kompisar och släkt som jobbar på affärer och de har beklagat sig över att de barnen oftast är sjövilda. Han har väl snappat upp ord här och där och fått för sig att de är ett vilt gäng det :)

       

De har så roligt när man är där. Efter det for vi hem, då var klockan redan vid 19 så det var dags att börja med kvällsfikat och göra sig iordning för sängen.

Bejan och Lasse kommer idag. När jag pratade med dom för över 2 timmar sen då var de i Piteå, så de är nog i stan nu. De skulle till lägenheten och föra sina grejor och så. Tror att de ska sova hos Annika första natten. Imorgon skulle de på IKEA för inköp. Och sen är det bara att börja sätta upp allt. Det blir säkert kul att inreda. En helt tom lägenhet med helt nya grejer.

Imorogn jobbar jag 08.30-20.30 så det blir nog inte så mycket bloggande då. Slänger väl nått inlägg efter att jag slutat.


Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Mari

Haloi tjejen!! Måste bara säga hur fina bilder du alltid lägger in här...det där med du och Ellen är ju jätte fin bild!! Riktig sommar foto :)

Hoppas ni har det bra där uppe i norr med hela stora familjen!!

Kramar från Stockholm!!

//Mari

2009-08-03 @ 20:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0