Tjejfest

På fredag ska jag gå på tjejfest, det ska bli jätte kul faktiskt. Jag har inte partajat på flera månader faktiskt så det börjar bli dags för det. Partaja och partaja, vi ska äta lite, surra och dricka vin. Jo vi ska röka vattenpipa också, det har jag aldrig provat så det ska bli en ny erfarenhet. Hon som har den säger att det är gott med äppelsmak. Så det ska jag fota.


Har precis lagt ungarna, det blev lugnt och tyst. Gojorna har oxå lagt sig och det är verkligen SKÖNT! Den odrägliga Moa har kommit hem från sin kollo vistelse hos Åsa och det blev genast mer liv i luckan. Ellen protesterar mot sin inneboende, hon gillar inte Moa. Moa har sina oljud för sig plus en del ute fåglar numer :) När Moa gapar så börjar Tintin med och när Tintin gapar så sätter Ellen igång och hon hörs flera kvarter. Nä så Moa ska väck, har erbjudit Åsa men tar inte hon den så åker hon ut på blocket. Hon är för stort störmoment i gruppen.

Ja mina vänner nu ska jag surfa vidare så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0