Haft lite blogg torka

Eller vet inte vad jag ska kalla det, bloggtorka, lathet, sjuk eller nått annat. Men skrivit i bloggen har jag ialf inte gjort på några dagar. Jag har jobbat sen är jag ännu sjuk, denna förbannade förkylning!!!

Sitter återigen här och skriver med en ara på axeln, men idag modell större. Det är Ellen som är med, Tintin fick stanna i buren. Hon är med flera gånger om dagen iallafall. Och idag visade Ellen att hon ville komma ut, hon blev skit sur för att jag bara satte in ny mat och vatten. Hon brukar alltid börja käka direkt men nu började hon gapa så det var bara att ta ut henne en stund. Hon är så mysig, rensar mina kläder, mitt hår och min mun.

Ska ut på stan om en stund, ungarna vill på Ö&B, det är Rasmus favvo affär, där finns allt säger han. För att få fara dit så visade han mig deras reklam blad igår, -se mamma dom har såna här medel med, han hade hittat sköljmedel :) Sen ska vi in på jala en sväng, Rasmus har sparat ihop lite över 100 kr. Vi ska ut och titta på snöskulpturerna på stan, Savannah har velat se dom i flera dagar. Sedan handla både lördagsgodisen och mat.

CU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0