Tintin

Till Mari

 

Igår tyckte jag hon var något tystare än dagarna innan. Idag har jag jobbat hela dagen men Danne säger att hon varit gapig. Jag vet inte vad som är problemet just nu. Det kan vara det att dom är många och börjar en så gapar alla. Och oftast är det Tintin som gapar. Men det kan ju bara vara en period just nu, hon kanske är i könsmognaden och skulle vilja ha sig en karl :) Vi får se, hoppas det lugnar ner sig. Hon är ju trotts allt den mysigaste av dom allihop min älskade Tintin.

Så länge hon är med mig så är hon tyst och lugn och har hon utsett mig som partner och vill ha sig ett nyp så är det ju därför hon gapar åt mig hela tiden skulle jag tro. Min lilla vän har inte fattat är jag inte är grön, väger betydligt mer än ca 300 gr och saknar näbb:)

 

Kram på dig, du ska se det ordnar sig


Kommentarer
Postat av: Mari :)

Jag var också Tintins partner...hon tyckte mer om mig än Rauno..hihi...och jag kommer ihåg att det var perioder när hon var extra gapig, kan vara mycket möjligt att hon "letar" efter en partner då.

Hoppas allting löser sig, hon har ju fått den bästa mojliga hemmet hon skulle kunna ha!!!

Kram kram kram!!

/Mari :)

2009-03-02 @ 19:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0