Utamanad

Utmaning...

Pia utmanade mig idag!! Så nu ska jag svara på några frågor..

Vilken mat äter du ofta?
Älskar fläskfilé, enchiladas, tacos. Men hamburgare grillade i skogen är det alls inget fel på, super gott

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag är nog den son springer runt och hjälper till lite här och där, organiserar gärna om jag kan, hehe sen delegerar jag ut det som jag känner att jag inte hinner med 

Var sitter du helst när du bloggar?
Antingen bakom Dannes dator eller vid min egen laptop

Köper du ofta Triss?
Säger som Pia, Nej, men jag svär ofta över att jag ALDRIG VINNER några pengar!! 

Vilken stad eller land har varit din bästa semester?
Det är Kreta, jag har inte hunnit med så många resor

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Det är nog mest 3:an och 5 an sen kommer 4 an. Men det är bara för att alla csi av  olika varianter går på dessa kanaler och jag älskar dom. Och de går (repriserna) så pass sent så jag hinner titta på dom. Börjar titta tv vid 23-24 först.

Reglerna för utmaningen: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dom på deras bloggar. Be dom kolla in din och låt sedan personen som utmanade dig få veta när du svarat på frågorna/utmaningen!

Jag utmanar följande bloggerskor

Åsa
Johanna
Tösen
Henrikssonskan

 

Nä nu väntar tv:n hör att Horatio pratar där, måste gå och kolla :)

CU


Kommentarer
Postat av: Åsa

Det känns som att lite snor och huvudvärk är en bagatell när jag läser om dina 5 krämpor :-) tror jag tar förkylningen hellre ... ha ha ha. Jag som aldrig brukar vara förkýld .... körtelfeber i all ära men inte förkylning, kanske börjar man bli gammal så immunförsvaret har gott och blivit dåligt ... men vi sa just de på jobbet att så mycket människor som hostar och kraxar oss i ansiktet så är vi sjuka väldigt lite. Rebecka har haft otur hon var förkyld och hemma nästan 2 veckor och har blivit det igen nu. Inte roligt.

2009-02-02 @ 23:59:48
Postat av: Åsa

Frågorna är besvarade :-)

2009-02-03 @ 09:42:58
Postat av: Pia

Hehehe, kul att läsa dina svar.. Men CSI Miami går bort för min del.. man undrar om de tappat hela jävla paletten med färger över den serien.. allt är soooooligt och palmerna är illgröna.. det gör nästan ont i ögonen.. Plus att jag tycker att det låter som om skådisarna läser högt ur manus..

Men de två andra CSI, de är skitabra.. Och Criminal Minds, Bones och Navy CIS!! :o)

2009-02-03 @ 12:31:17
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Tösen

Hej

Nu är jag klar med utmaningen ler

Får se när morsan tar den...

Ha det gott!

Och tusen tack för senast!!

2009-02-03 @ 23:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0