Utmanad

Foto utmaning av Pia, hann ju bli lite nervös. Hon är jätte bra på att fota och jag kan ju inte direkt skryta med den egenskapen :) Men denna var enkel, så då kör vi. Här kommer mitt foto..... började fundera över vilket foto det kommer att bli men jag hade tur, det var ett bra foto


Min syster och Rasmus på hans 6 års dag

Så här gör du:
Lägg ut den 6:e bilden i den 6:e mappen i ditt bildarkiv..
(enkelt va)

Utmanar
Fia
Eira
Tösen
Maria
Anka
Mia

Alla ni brukar ha mycket bilder så...... :)
 
CU

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för dina ord om mina foton.. men du hade ju själv ett jättefint foto, riktigt mysigt..

Såna bilder har jag tyvärr jättedåligt av.. fattar nämligen inte min mobils finesser inomhus.. det blir gryniga och mörka bilder!! :o(



Ja, vi verkar verkligen tycka lika!! :o) Det är kul och jag lovar att om jag tar mig till IKEA i Happis i sommar så ska jag höra av mig till dig!! Det vore ju fantastiskt kul att ses IRL!!!

Ha en riktigt skön lördag!! Kram!

2009-02-21 @ 13:16:00
URL: http://anjocapi.blogg.se/
Postat av: Greger Svelin

Hej Anna kul att läsa lite om vad som händer i eran familj och uppe i Happis.



Sköt om dig och titta gärna in på våran blogg.

//Greger

2009-02-23 @ 09:13:01
URL: http://svelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0