African Greys

Danne umgås med sina kära Grå jakosar :)


Moa på huvudet, Barbro längst fram på bild 1 och Hubert på andra axeln på mitten bilden. Ni ser på bilden längst ner hur nöjd Danne är med sina beundrare.

När man tittar noga på dessa bilder så ser man  att grå jakon mörknar ju äldre den blir. Moa är yngst, sen kommer Hubbe och Barbro är klart mörkast och äldsten i gänget.

Men nu till varför jag inte gillar dom!!


Så här kan det se ut när Hubbe tagit ett liiitet smakprov. Som ni ser så är det ett redig jack i fingertoppen, enligt Danne själv var den ju nästan av :)
Jag tycker de är så falska. Jag gillar inte dom och de gillar inte mig så det är ömsesidigt :)
Nä tacka vet jag aror!!

CU


Kommentarer
Postat av: Anonym

Asg .... visst är det kul med fåglar :-)

2009-01-12 @ 20:42:44
Postat av: Pia

Ajajaj det där såg inte kul ut! :o( Farliga pippisar, de där!!



Du har en award att hämta hos mig! :o) Kram!

2009-01-12 @ 21:24:46
URL: http://anjocapi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0