Kortslutning

Idag var det mycket. Rasmus fick magsjuka i natt, han var jätte duktig och gick och spydde på toa utan att väcka mig. Men efter varje gång han spytt så väckte han mig för att tala om det.
-Varför väckte du inte mig frågade jag
-Jag hann ju inte sa han

Var himla trött under förmiddagen, gojorna gapade, ungarna kutade runt och skrek, hundarna for fram och tillbaka, Hera vaktar balkongdörrarna och skäller på folk som går förbi och så drar hon med sig rottisarna oxå. Tintitn hade en av sina värsta dagar någonsin. Försökte ta mig en lur men det gick inte. Hoppade i täckisarna for ut på prommis, köpte cigg. Kom hem och det var ännu samma liv här, inget hade lugnat ner sig. Fick en kortis i hjärnan, körde in Tintin med bur och allt på toan och gick i sovrummet och la mig. Allt blev lungt och tyst och jag somnade......

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ha Ha Ha förlåt att jag skrattar men jag ser dig framför mig, lite små irriterad och en sne vingad glad ara som inte förstår någonting av färden till toaletten ... ha ha ha det har säkert tjutit om hjulen i kurvorna ...ha ha ha. Men hoppas du fick dig en lite tupplur trots allt :-) Ibland känner jag oxå att jag måste leta fram Tobbes hörselkåpor när Märta sätter igång ... !!

2009-01-27 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0